Alla inlägg under februari 2015

Av Annette Lundholm - 21 februari 2015 11:23

Idag när jag bakar bröd ligger Frodo troget vid mina fötter.
Det kan ju ramla ner något gott.
Tyvärr var det bara mjölet som yrde runt från degbunken.

Av Annette Lundholm - 18 februari 2015 19:31

Mysstund i kökssoffan.
Frodo tar sig befogenheter.
Det är skönt med ett stöd i tuggandet.

Av Annette Lundholm - 18 februari 2015 10:39

Vi gick igenom vildsvinens sovrum som tur var det inte någon sjusovare kvar.

Ute
Av Annette Lundholm - 9 februari 2015 18:20

Idag blev jag glatt överraskad av att även temperaturen var mycket behaglig.
Snön i träden förvandlas till vattendroppar.
Rocky och jag gick på vandringsleden.

Av Annette Lundholm - 9 februari 2015 18:15

Äntligen lyser solen klart på vår himmel.
Trots att kylan tränger sig in genom kläderna så njöt Quigley och jag av promenaden.

Ovido - Quiz & Flashcards