Alla inlägg under april 2013

Av Annette Lundholm - 30 april 2013 15:17

Idag har tjejerna haft buskul på ängen.

Ute

MAT

Av Annette Lundholm - 16 april 2013 17:16

Äntligen får jag MAT säger Frodo

Av Annette Lundholm - 16 april 2013 17:03

När man är liten äter man mat flera gånger om dagen som Daisy. Sally bjuds på ett mindre mål och Frodo blir också sugen men han får levergodis.

Av Annette Lundholm - 16 april 2013 13:01

Jag vill också ut till mamma. Flera gånger puttar hon med tassen men luckan kommer hela tiden tillbaka.


Lite hjälp på traven.

Nu vågar jag sätta ut nosen....


och hela huvudet



Vad modig jag är....


Lite läskigt var det, måste skaka av mig energin jag byggt upp medans jag övade.

 

Äntligen tillsammans.

Ute
Av Annette Lundholm - 16 april 2013 09:54

 

Måste ha med min favorit bild ena dagen ser Love STOR ut vid granen   men liten vid jättens fotavtryck..    allt är relativt och inget är beständigt ....

Ute
Av Annette Lundholm - 16 april 2013 09:33

 


De här sötnosarna heter Sally (mamman) och Daisy (dottern)

Ras: Labradodel

Född: 

Hobby: Älskar att leka. Gå i skogen. Vara med vänner. De är mycket glada och kärvänliga.

Om: Sally och Frodo älskar att rusa runt och busa och lilla Daisy är inte sen att ge sig in i leken.


Av Annette Lundholm - 16 april 2013 09:19

 


Det här är Roxie en kompis som fick följa med Frodo på en promenad medans Moa hade lektion.



Av Annette Lundholm - 11 april 2013 09:39

Trots koppeltvång är det roligt att busa...

Ute
Ovido - Quiz & Flashcards